Často kladené otázky


Objednávanie a registrácia

Q: Ako si môžem vyskúšať AdBoost?
A: Stačí prejsť na app.adboost.sk

Q: Kto sa môže zaregistrovať?
A: Registrácia je voľne dostupná na app.adboost.sk

Q: Aké informácie musím poskytnúť, ak sa chcem zaregistrovať?
A: Iba vašu e-mailovú adresu a heslo. Nepožadujeme žiadne osobné informácie, ani údaje o kreditných kartách.

Q: Musím po registrácii za niečo zaplatiť?
A: Nie, AdBOOST si môžete zadarmo vyskúšať na 30 dní. Na konci tohto obdobia budú všetky vaše kampane pozastavené a nebudú vám naúčtované žiadne ďalšie poplatky.

Platforma

Q: AdBOOST si chcem len vyskúšať. Nemôže sa stať, že náhodou pomocou neho spustím niekde reklamu, za ktorú mi potom príde účet?
A: Pokiaľ AdBOOST neprepojíte so žiadnym z vašich reklamných účtov (AdWords, Sklik, BingAds), tak všetky reklamy budú existovať iba v rámci neho. Môžete si teda vytvoriť štruktúru vašich kampaní, reklám, kľúčových slov, bannerov a exportov a až následne prepojiť AdBOOST s vašimi účtami a zmeny zosynchronizovať. Dovtedy môžete do formulárov zadávať ľubovoľné hodnoty a poriadne sa s AdBOOSTom oboznámiť.

Q: Musím využívať všetky služby ponúkané AdBOOSTom?
A: Nie, môžete používať iba jednu, všetky alebo ich ľubovoľnú kombináciu.

Q: Je možné prestať používať niektorú zo služieb v priebehu času?
A: Áno, hociktorú službu môžete kedykoľvek prestať používať. Pokiaľ pozastavíte všetky svoje aktivity, týkajúce sa tejto služby, nebudú vám za jej používanie naúčtované žiadne ďalšie poplatky.

Q: Ak sa rozhodnem, že chcem prestať používať niektorú zo služieb alebo AdBOOST samotný, ako to môžem urobiť?
A: Môžete buď pozastaviť/zmazať entity týkajúce sa danej služby, pozastaviť/zmazať celý AdBOOST účet alebo nás kontaktovať na support@adboost.sk s požiadavkou o pozastavenie používania danej služby

Q: Kde môžem nájsť cenník služieb?
A: Uvádzacie ceny všetkých služieb môžete nájsť v časti CENNÍK. Pokiaľ potrebujete inzerovať viac produktov, vytvárať viac bannerov alebo monitorovať výkonnosť viacerých klientov, požiadajte o individuálne nacenenie na support@adboost.sk

Q: Akým spôsobom môžem zaplatiť za využívanie služieb AdBOOSTu?
A: V AdBOOST rozhraní vás na konci vašej skúšobnej lehoty požiadame o vyplnenie vašich fakturačných údajov. Ak sa rozhodnete pokračovať v používaní vami zvolených služieb, bude vám na konci každého fakturačného obdobia zaslaná faktúra.

Q: Na koho sa mám obrátiť v prípade, že mám ďalšie otázky?
A: V prvom rade navštívte manual.adboost.sk. Použite vyhľadávací riadok na vrchu stránky, ktorý by mal nájsť odpovede na všetky vaše otázky týkajúce sa platformy (v angličtine). Pokiaľ ste nenašli to, čo ste hľadali, spýtajte sa nás na support@adboost.sk

Produktové Kampane

Q: Som spokojný s mojimi AdWords/Bing kampaňami. Ako mi AdBOOST pomôže?
A: Naproti štandardným, generickým kampaniam, ktoré pravdepodobne už spravujete, AdBOOST vytvára reklamy pre každý konkrétny produkt (všeobecne poňaté - pre každú položku vášho XML feedu). Toto vám umožňuje spravovať obrovské long-tail-ové kampane pre stovky tisícov produktov s jednoducho optimalizovateľnou štruktúrou.

Q: Existujú rozdiely medzi produktovými kampaňami vytvorenými s AdBOOSTom a tými vytvorenými manuálne?
A: Áno aj nie. Vo finále sú všetky kampane rovnaké. Avšak, vytváranie manuálnych kampaní zaberie hodiny práce navyše. Hlavným rozdielom je fakt, že AdBOOST kampane sú pravidelne a automaticky aktualizované. Vďaka tomu vieme automaticky zaradiť nové produkty do inzercie a zbaviť sa tých starých. Ceny a zľavy v reklamách budú taktiež automaticky aktualizované.

Q: Môžem inzerovať niečo iné okrem produktov?
A: Samozrejme. Je možné inzerovať zájazdy, balíčky, značky, kategórie, výrobcov alebo čokoľvek iné, čo vaša spoločnosť ponúka/promuje.

Q: Aký rozpočet by som mal byť pripravený investovať?
A: Rozpočet na vedenie takýchto kampaní je vysoko individuálna záležitosť a závisí od sezónnosti vašich produktov, ich vyhľadávanosti, ceny za preklik pre kľúčové slová vedúce k nim, atď. Nezabúdajte však na to, že bute inzerovať prevažne na long-tail-ové kľúčové slová, pri ktorých je cena za preklik výrazne nižšia, ako pri tých všeobecných.

Q: Môžem spravovať AdBOOST súbežne s mojimi aktuálnymi kampaňami?
A: Samozrejme, je to ideálna kombinácia. Spojením AdBOOST kampaní so všeobecnejšími kampaňami vhodnej kvality dokážete maximalizovať počet zacielených potenciálnych zákazníkov a tým pádom zvýšiť predajnosť vašich produktov. Toto platí pre AdWords, Bing, Sklik aj pre Facebook dynamic ads.

Q: Budem vidieť AdBOOST kampane v mojich AdWords/Bing/Sklik účtoch?
A: Áno, budete vidieť svoje kampane rovnakým spôsobom, akým ste ich videli doteraz.

Q: Môžem upravovať AdBOOST kampane v rozhraniach AdWords, Bing a Sklik?
A: Môžete upravovať bidy, pridávať nové kľúčové slová a v podstate vykonávať ľuovoľné úpravy s jednou výnimkou. Nemali by ste manuálne vytvárať nové reklamy, nakoľko tieto nebudú následne AdBOOSTom automaticky aktualizované.

Agentúrny účet

Q: Čo je Agentúrny účet?
A: Agentúrny účet je ekvivalentom k AdWords MCC účtu. Dovoľuje vám spravovať viaceré AdBOOST účty pomocou jedného prihlasovacieho e-mailu a hesla. Agentúrny účet tiež umožňuje spravovať prístupy k jednotlivým účtom, ktoré doň spadajú. Môžete tak svojim kolegom udeliť prístup iba k niektorým agentúrnym účtom. Vy sami disponujete jedným "master login" kontom, pomocou ktorého môžete pristupovať ku všetkým agentúrnym účtom.

Q: Môžem vytvárať nové klientske účty v rámci agentúrneho účtu?
A: Áno, môžete vytvárať ľubovoľné množstvo účtov v rámci vášho agentúrneho účtu. Každý nový klientsky účet môžete navyše 30 dní spravovať bezplatne.

Q: Musím urobiť niečo špeciálne, aby som si založil svoj agentúrny účet?
A: Nie. Prvý účet, do ktorého sa prihlásite cez app.adboost.sk sa stane vaším agentúrnym účtom.